Friday, May 2, 2008

kerana sahabat

a touched conversation happened last night before the sesumpah dan tersumpah berangkat


najib: ko balik bile cinoi?
Cinoi: sabtu ni
najib: ko kosongkan rumah pastu sarra nak duk mane??
cinoi: ntah la.tgh pk la ni

ajim: eh..kelantan? (smbil menunjuk ke arah najib)
cinoi: hah..ni la najib

ajim: kelantan mane??
najib: pasir puteh..ni nak balik ganu ke?
ajim: tak r..melaka..aku keje sane
najib: oo..camtu...

Najib: xpe..suh sarra duk umah Murni
ajim: cinoi..susah hati gak..sarah camne nanti ko xde

najib: xpe..aku ade je kat sini sepanjang mase..sepanjang mase..pape hal aku ade..xpe, degil je aku tarik rambut...jgn risau la..ape2 hal ade aku...

aku terkesima, memandang dengan perasaan terharu..aku pk, thats what friends are for
ajim memandang sahaja, kelihatan seperti dengan perasaan yang kosong, mungkin bercampur baur di otaknye...

i wish i can do something...................................

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....