Thursday, March 13, 2014

First Quarter of 2014

 

Bismillahirrahmanirrahim.

Phew. Banyak gila post behind ni. Before I pergi in detail, mau list out my trip so far, yang ada dalam draft lagi masi *insert icon monyet tutup mata*

  • January  – KL (MIECC for Herbalife Spectacular)
  • February – Jakarta (Herbalife HFF Trip) – woahhh first time sampai Indonesia Alhamdulillah
  • March – KL (Nutrition Club Academy) - Kuala Terengganu (informal Home Nurition Club Visit) - Kota Bharu . Aaaahh tempat baru juga ni area pantai timur belah ganu klate ni Alhamdulillah.

InsyaAllah nanti blog semua in details untuk rujukan aku sendiri juga. Semua sudah taip dalam kepala mihmihmih. Still struggling with my new schedule juga ni. Banyak weh perkara mahu share di sini. April ni ingatkan aku bayar domain cinoidotcom ni dulu hahaha kang tiba-tiba hilang pula tak bayor sewa.

Bersyukur sangat dapat travelling kecil-kecilan, jauh perjalanan luas pemandangan. Berjumpa dengan orang yang tidak pernah terfikir akan jumpa dan karakter berbeza, backround berbeza, and a lot of things along the way banyak bagi tambah nilai dalam diri especially part how i look at things now and then. Akan di blog kan berasingan kemudian.

Doakan tahun ini dapat sampai ke beberapa tempat baru lagi yang tidak pernah sampai lagi seperti Singapore, Bali, Hong Kong, InsyaAllah, Amiin.

Makin lama rasa Herbalife ni is not a job, but it is part of my life. Baru tahu rasa do-what-u-love-and-love-what-u-do.

K. Until then.

*Jangan lupa doakan untuk MH370, semoga segera beroleh petunjuk, Allah Maha Mengetahui*

No comments:

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....