Wednesday, November 11, 2009

promo promo AA

lama sudah buka ni windows live writer. tapi masih lagi fikir-fikir mau tulis apa. rindu sama blog. tapi apa mau blog pun tidak tahu. bukan tiada apa berlaku dalam hidup. bukan tiada apa perkara untuk di blog. tapi itu lah. mau blog apa. gambar-gambar banyak lagi tidak upload (perlu upload ke) and banyak juga cerita yang sudah lepas tidak di blog. mau sebenarnya mau, tapi rasa membuak-buak dan idea mencurah-curah ingin memblog tu tiada. kesiannya blog ni. aku sudah abaikan konsep 1 hari 1 post yang aku cuba amalkan terhadapnya dulu.

ok lah sekarang ada cerita. 2hari lepas Airasia send email bagitau tepat pukul12 malam 11nov dia open promotion free seating, travel from MAy-Oct 2010, booking period from 11nov to 15nov kot.15th ka? maybe la. but this week saja la booking period dia. pagi-pagi lagi Sis Lyne sms “buka web airasia ada promo free seating” lol. macam la ai tidak tahu.

hari ni kecoh di facebook semua, mau pergi bercuti. me and friends memang sudah lama plan mau ke indon, inilah masanya purchase tiket. tapi masalahnya, tiket murah ke indon (bandung) yang kami mau pergi tu hanya murah untuk departure from KL. if dari sabah yang ada ke Jakarta saja yang promosi. too bad, so kena fikir untuk flight ke KL lagi. banyak fikir juga.

so aku decide, aku ready dulu tiket untuk ke KL seperti biasanya bercuti dengan Syauqi. and tiket Syauqi ke Sabah, untuk bercuti juga. macam biasa kami kan take turn, lepas saya ke sana, dia pula ke sini, dan seterusnya.

pastu tadi Sis Lyne called, an hour after she texted me. dia cakap mau kahwin bulan october, which means aku tidak boleh holiday on the october. save cuti untuk dia kahwin. september ialah raya. mungkin boleh pergi cuti dengan syauqi after raya kan, macam around end of september. august tidak boleh la, puasa, lebih baik duduk diam-diam. so ada may, june, july, and around end of october saja option untuk aku ke sana, syauqi ke sini, and indon with friends.semuanya harus dirancang dengan teliti supaya kelak tidak ada masalah cuti dan duit. berkadar langsung tu.

ok.itu saja buat masa ni. belum ada apa-apa diputuskan lagi. web AA masih down.bye for now.muahx

xoxo,

Cinoiqilavigne

1 comment:

IEYNA said...

beb, tadi dlm bilik guru sume dok cibuk2 bukak website AA ni...hihihi...msg2 nk g bercuti gak...

ermmmm aku pn nak gak arrrr...murah beb (^_^)

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....