Sunday, November 28, 2010

10.10.2010

was my cousin’s wedding. hahahahha. i know it is almost end of  november, i know. minta maaf penunggu gua, lambat betul saya update blog.

dan waktu itu juga kejadian saya telah dipaksa menjadi pengapit. pengapit terjun saja. tiba-tiba. rasa macam disabotaj pun ada.  orang sekeliling sudah pandang lebih kurang. terpaksa pergi saja depan, dah kena tolak.

lihat gambar di bawah, masih lagi saya terkejut jadi pengapit a.k.a tukang kipas. itu mummy and daddy.DSC_0182 

ni me and my family.DSC_0320

my beloved niece, putri.DSC_0325 

kemudian majlis malanya pula, party di dewan. me and my family. tengok kakak misah, kakak saya yang kecil tu, perasan tak gambar dia dekat atas, pakai tudung tuuu hahaha, malam dia bertukar! wohhohoho comel betul.

DSC_0549

dan kalau party keluarga, mesti la ada tari menari, yang lately dimulakan dengan poco-poco, kalau dulu mula dengan rock&roll. apa-apa saja la. aku layan saja. yang penting menari, baru la cinoi. hahahaDSC_0556 lagi aksi menari. hohohoDSC_0560

and lastly, gambar Cinoi dengan cousinnya yang kahwin tu, Hermawaty.DSC_0587 

ok. itu saja kejadian 10.10.2010. nantikan cerita seterusnya perkahwinan kakak saya HAzlyinee, the following week, on the 16th of October.DSC_0043 ya, kakak saya yang baju purple. sebelah dia cousin saya. gambar ni diambil pada 10.10.2010, selamba je attend majlis kahwin seminggu sebelum diri sendiri kahwin. pengantin sekarang dah takpayah duduk diam-diam dekat rumah menjelang perkahwinan macam dulu-dulu. ceh, macam saja aku pernah hidup time zaman dulu-dulu. haha. aku dengar-dengar lah gitu, dulu-dulu kena duduk diam-diam dekat rumah kalau dekat-dekat mau kahwin tu. hish. i like!

 

Love,

Cinoi Lavigne

No comments:

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....